Powered By Blogger

lördag 2 februari 2013

Veckans träningsrapport – dubbelt så många som noll


Ja mer än så har det inte blivit. Från nästan full pott förra veckan till motsatsen denna. Men det är okej. Det har varit så mycket annat som stulit energi och engagemang så jag tänker liksom inte riktigt dras med någonslags dåligt samvete för saker som det ändå inte går att göra någonting åt i efterhand. Och ett pass är dessutom dubbelt så många som noll… Typ… :o)
Jag fick en fråga om varför bodyvive. Och eftersom jag är helkass på att svara på kommentarer nuförtiden så svarar jag på den här och nu istället. Bodyvive för att jag helt enkelt gillar kombinationen med 30 minuter kondition följt av 30 minuter styrka. Det är dessutom ett roligt pass med många olika övningar. Jag är komplett värdelös på koreografi så därav kommer lite extrautmaning in på ett hörn också, att försöka fatta och göra rätt…
Ett pass som jag däremot aldrig testat är bodycombat, men har sneglat på det ett par gånger, gillar namnet... :o) så det är väl läge för en premiär snart. Någon av er som tränar det eller har testat, och kan berätta hur pass konditionskrävande/ svårt/ kul/ koordinationstekniskt det är?... Det var alles för nu. Ciao och take care!

4 kommentarer:

  1. Ett pass är helt klart bättre än inget alls och i morgon ska jag på BB. :)
    Tack för inspirationen.
    kramar!

    SvaraRadera
  2. Bodycobatant känns som nåt vi borde göra tillsammans. Visst nej jag är ju inte hemma; vilken tur ;)
    På väg till Danmark

    SvaraRadera
  3. Hm, då har du ändå tränat dubbelt så mycket som jag ;) bodyvive verkar vara ett upplägg som passar även mig fint. Ha en fortsatt fin lördag, Klemisar

    SvaraRadera
  4. 100% mer träning på en vecka än jag gjort på 20 år!!! Love ya!!!

    SvaraRadera