Powered By Blogger

torsdag 14 februari 2013

Så det är allt lite synd om mig idag

Ledig dag. En lista med lite saker jag velat men inte hunnit. En till största del rolig lista. Som dock ännu ligger helt orörd. Av en tant som ännu inte har kommit ur sängen. På grund av huvudvärkspränget från helvetet… Så till den grad att jag liksom får hålla fast skallen, stenhårt och med båda händerna, för att slippa det värsta dunket så fort jag ska röra mig en millimeter. Så det är allt lite synd om mig idag… Tur jag i alla fall har finsällskap i min misär… :o) Tjing för nu! Take care!


4 kommentarer:

  1. Djur är dom bästa sällskap man kan ha! Krya på sig och Happy Valentine!
    Önskar Pia i grannstaden!

    SvaraRadera
  2. Tycker synd om dig:-( Inte alls roligt med huvudvärk. Kramar

    SvaraRadera
  3. Usch och fy för sån huvudvärk:( På lediga dagen och allt....Kram!

    SvaraRadera