Powered By Blogger

söndag 3 februari 2013

Gårdagens & funderingar kring same shit, different day

Blogga eller inte blogga? Det är en fråga som ploppat upp i skallen på mig mer och mer, oftare och oftare. Mestadels för att jag ifrågasätter om det verkligen är relevant när man har ett så tråkigt liv som jag har. Same shit, different day… 
Och eftersom jag är gräsligt trött på mig själv så kan jag inte låta bli att undra hur less ni då garanterat är… av same shit, different day… 
Samtidigt är det ju någonslags vana, något jag bara gör och trots allt gillar. Men ibland kanske vanor är till för att brytas… Vi får se… För att understryka det där med trist och upprepande så låter jag gårdagens stass ta plats här.


Fast mina ständiga outfitegobilder kommer ni i alla fall att slippa dras med dagligdags ett par veckor framöver, oavsett om jag klamrar mig fast här eller inte... För jag ska ju ut på praktik, leka verklighet... och då svida mig i ”uniform”, som i träningsanläggningens egna tröjor. På tal om same shit, different day… Tjing för nu & hoppas ni får en riktigt bra söndag därute!

12 kommentarer:

  1. Inte ett skit less faktist. Ärligt! Slår en pling i kväll och hör om du vill prata lite skit. Kram

    SvaraRadera
  2. Neeej, inte sluta blogga! :)
    kram
    elisabeth

    SvaraRadera
  3. Jag vill ju inte att du ska sluta blogga såklart. :) Men det måste ju ge dig något också. Roligt?
    Hoppas att du vill fortsätta.
    massa kramar och ha en fin söndag
    <3

    SvaraRadera
  4. Jag som inte bloggar själv har kanske ingen rätt att be dig fortsätta blogga men jag gör det i alla fall :-) SNÄLLA SLUTA INTE! Jag tycker INTE någonting är trist här alls!!!
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  5. Jag är inte heller less! Tycker du har en härlig blogg där du ger en massa av dig själv! Precis det jag gillar :-) Men det viktigaste är ju klart att du tycker det är kul att blogga...
    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
  6. Jag är inte ett dugg less på dig. Det är ju faktiskt så att de allra flesta av oss har väldigt vanliga mer eller mindra enahanda liv och jag tycker det är kul att följa såna bloggar. Det där med lyckolull och vitt och fräsch gör mig helt knottrig. Skulle sakna dig massor om du försvann men det viktigaste är ju att du tycker att det är kul!
    <3

    SvaraRadera
  7. Säger som Lingon,det är ju viktigt att det ger dig något.. jag kan bara svara för mig själv, men mig ger du massor ;) du är dig själv alltid och det är det viktigaste om du sen har något hisnande att berätta eller som du själv tycker är megatrist det spelar ingen roll, för du är ändå alltid dig själv... Jag vill så klart att du fortsätter, men det är bara du själv som känner va du vill !
    Kram på dig från Karin

    SvaraRadera
  8. Både Lingon och Rosen och de andra slår huvudet på spiken. Det måste ju vara för dig själv först och främst och inte för någon annan. Klem och supersnygg outfit :) Älskar koftan. Jag är dock lite nyfiken på "uniformen" hahha

    SvaraRadera
  9. Jag tycker absolut INTE att det är trist på en fläck att kika in här. Fick jag önska så önskar jag att du ska fortsätta men det måste ju kännas rätt för dig. Blir det ett måste så blir det ju inte roligt längre. Men vad det gäller det trista i vardagen så har vi nog alla egentligen. Jag kan tycka att jag aldrig har nåt annat än trista dagens-bilder att bomba med och blir jätteless på det men så får man lite inspiration att skriva om nåt kul som hänt eller inte hänt. Så det går ju upp och ner...

    Men du måste ju i a f visa eeen bild på uniformen :)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  10. Jag instämmer med alla andra! Jag vill läsa det som är verkligt, och inte bara bloggar där allt är toppen, för jag har svårt att tro att det inte finns motgånger även där. Är kläder ytligt, så är det mer ytligt. Bloggvärlden behöver dig<3
    Kram

    SvaraRadera
  11. Gillar att kika in här så hoppas du hänger kvar :) kram Diana

    SvaraRadera
  12. Jag är också här inne regelbundet, även om jag tyvärr är väldigt dålig på att lämna avtryck. Precis som Rosen så har jag också svårt med bloggar där allt är superlyckligt, med vita sterila hem, jag tror ingen lever ett sådant liv som dessa bloggare försöker måla upp. Jag läser hellre bloggar från det "riktiga" livet där jag har en igenkänningsfaktor. Så jag hoppas att du fortsätter att blogga. Kram

    SvaraRadera