Powered By Blogger

måndag 19 augusti 2013

Aktuell status för en som är skitglad


Kanske ser jag inte skitglad ut om man jämför med skitglad som andra kan se ut. Men för mig som är född med kronisk surmun är detta i allra högsta grad en skitglad uppsyn. Och detta av anledningen att jag idag, för första gången sedan april 2012, då jag återvände till ett gym efter minst tio års frånvaro i sådana sammanhang, har fått en träningskompis! Japp, en träningskompis! En söt tjej som är lika pepp som mig på att göra träning till en vana, en livsstil. Och samma söta tjej som från nästa vecka blir min nya receptionskompanjon på Friskis. Dubbelt skitbra!... Peace out för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Riktigt jäkla skitbra skulle jag säga! Och vadå kronisk surmun?! Har sett dig skratta ett otal gånger:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Så glad för sin skull och du är assnygg på bilden <3
    Kram
    P.s hihi jag har också sett dig skratta ;)

    SvaraRadera
  3. Underbart att du är glad vännen. Det är du värd! :) Kramis

    SvaraRadera
  4. Förstår din glädje för det är roligt att ha ngn att gå med och man kan peppe varandra är ju inte helt fel det heller! Riktigt glad för din skull!
    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera