Powered By Blogger

fredag 16 augusti 2013

Lite väderstatus, två av dagens fem stassar & galet nöjd

Ja fem! Denna hemmapluggarfredag. En förmiddagsdress för vovvenad bland annat, följt av outfit för träningspass. En tredje som gav sig i kast med en tur till HM för att välbehövligt investera i nya träningsbyxor och en dagens andra vovvenad. Klädseln därpå var ytterligare en direktanpassad för gymbaserad aktivitet. Och i denna stund är det en härligt sunkig mysstass på kroppen. Fem!


Och ja, jag har gett mig så mycket tusan på att jag ska inrätta träning som en vana att jag stämplade in på dubbla pass idag. Och så galet nöjd jag är för det just nu. Dessutom tycker jag ju att det är kul att träna. Skitkul rent av, så förhoppningsvis är jag på banan igen på den fronten... :o) Vi får väl se… Och på tal om se så ska jag krydda mitt kaffe med en skvätt tillbakaspolad friidrott på tv nu. Med snyggmuskler. Som ännu mer inspiration… :o) Gokväll & Kram för idag!

2 kommentarer:

  1. Och du inspirerade ju mig att sätta mig på den där spinningcykeln som huserat i källaren X antal år.
    Ja du och Sveriges sexigaste underarmar ;)

    SvaraRadera
  2. Inspo!
    Kramar och trevlig helg vännen

    SvaraRadera