Powered By Blogger

tisdag 6 augusti 2013

En liten smyckesbloppis

Känner att jag har lite för många eftersom vissa aldrig bli luftade. Därför samlade jag ihop dem och hänger ut dem här för adoption. Jag pratar smyckesloppis. Här:


1. Humanityarmband i silver. Magnetknäppning. Obetydligt använt. SÅLT P


2. Humanityarmband i guld. Knäppes med magnet. Oanvänt. SÅLT


3. Halsband från Pilgrim. Med glaspärlor och silversaker. Längd 41-49 cm (går att reglera) Oanvänt, lappen sitter kvar i det. Pris 120:- 90:-


4. Maffigt halsband från Versace by HM i guld med massa bling. Själva djuret är 5,5 cm högt, själva halsbandet reglerbart mellan 33-39 cm. Oanvänt, prislappen sitter kvar. Ordinarie pris 499:- SWAPPAT


5. Halsband med hängande döskallar och kors med bling på. Längd 48 cm men går att spänna in någon centimeter om så önskas. Oanvänt. SÅLT/ A


6. Halsband från Disney Couture. Askungens pumpavagn (2,5 cm hög, 3,5 cm bred inklusive hjulen) och andra söta små detaljer. Längd, reglerbar mellan ca 76.86 cm. Oanvänt. SÅLT


7. Halsband från Diddi. Svart flätat läderband 105 cm långt med hängande silverhjärta och tofta av samma läderband som remmen. Pris 120:- 90:- 


8. Halsband av sten från Unica. Orange peacemärke med lite slitet uttryck, ska se ut så. Längd 105 cm. Själva peacemärket är 5 cm högt. SÅLT/ M


9. Hängande döskalle med tunn kedja, 72 cm lång (som går att byta ut). Döskallen som har blommönster i sig är 7,5 cm lång och 6 cm över det bredaste stället. Använd en gång. Pris 150:- 90:-


10.Inget smycke egentligen utan en supersöt pärlbörs från Munthe plus Simonsen. 11 cm lång med dragkedja i sidan och litet handtag. SÅLD/ E


11. Hängsmycke i form av hjärta med texten Carpe diem ingraverat. SÅLT/ M

Alla priserna är inklusive vanlig frakt med Posten inom Sverige. Paketpris vid köp av mer än en sak. Hojta om ni har frågor eller vill se fler bilder till exempel. Eller såklart om ni är intresserade av att köpa något. Antingen i kommentarsfältet här under eller per mail till mig på oddosanne@gmail.com. Peace out & god kväll!

9 kommentarer:

  1. Köper gärna den sista berlocken där för 60:-

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Asch kan du tänka dig ett lite paket pris om jag köper det vita där med peace märket också <3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  3. Jaaa nr 5 med dödskaller :) Mailar dig
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att mitt gamla får flytta till dig. =)
      Det är f ö Christina Bs kompis som gjort det.

      Radera
  4. Jag köper gärna nr 10 av dig, den lilla börsen. Kramar

    SvaraRadera
  5. Jag köper gärna nr 1. Mailar du betalnings info: pernillassmycken.gmail.com
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Sorry... att jag inte svarat tidigare... mitt jävla (förlåt Eva) skitInternet har ju bestämt sig för att idag är en bra dag att fetstrula... :o( Men mailar er så fort jag kan... snart hoppas jag... Kram!

    SvaraRadera
  7. Nu ska ni ha fått mail, om inte så hojta... Sorry jag höll det kort och tråkkoncist men ville hinna maila innan Internet föll dvala igen... Kram!

    SvaraRadera
  8. Hej
    Vill köpa nr 2 humanity gold, går tyvärr inte att nå dig på din mailadress, har du en annan jag kan nå dig på :)

    SvaraRadera