Powered By Blogger

lördag 24 augusti 2013

Aktuell status under ett försök att rädda dagen

En bloppisdejt med före detta klasskamrat Alexandra förde mig ut i civilisationen idag. Tveksamt om jag intagit den annars med tanke på min alltjämt väldigt ondsint levande bakisstatus… Fast det var ett bra drag, för när jag nu ändå var ute kunde jag ju passa på att shoppa mjölk, de där billiga inredningstidningarna som kommer ut på just lördagar, och inte minst, lyxshoppa mig en bakad potatis med räkor… Allt i ett försök att rädda resten av dagen, bli kvitt yrselatacker och huvudvärk, så jag lyckas ta mig för att plugga och städa, som ligger i topp på min priolista just nu… Vad gör ni den här lördagen?... Peace out & var rädda om er!

2 kommentarer:

  1. Coola brallor? Gissar på Please? Är de från i år?
    Trevlig kväll!
    Ninni

    SvaraRadera
  2. Bakis var det ja. Det är vi inte här om det nästan känns så. Tvärdog efter handling av mat, shopping, bebisrumsfix och middags lagning. Tanken var att vi skulle gå ut och promenera nu. Pust men det är väl bara att göra så är det gjort och det är säker skönt väl ute. Ska vi inte ta och ses snart? Jag vet inte när dukan nu för tiden med tanke på pugget och så. Kramis

    SvaraRadera