Powered By Blogger

måndag 12 augusti 2013

Dagens - som ska utvärderas på gamla meriter


Tågbloggning. Det var ett tag sedan känns det som men nu är det åter dags att uppta den sysslan. Med start idag och fyra veckor framöver. För så länge, minst så länge, kommer jag att vara pendlare. Med Malmö som destination. Där mina meriter inom ett gebit jag inte ägnat mig åt de senaste 20 åren ska så kallat valideras. Känns både bra, lite småkul till och med men samtidigt känner jag mig rätt ganska färdig med skolbänkar... Jaja, jag kör positiva linjen, till en början i alla fall... Fortsättning följer... Trevlig måndag därute! Kram, Kärlek & Respekt!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Åhh det är super. Hoppas det blir fyra givande veckor. Trist är att vi kanske inte hinner ses på ett tag då men vi kan väl höras. Jag har fortfarande semester ett tag till så då är det ju lite enklare. Lycka till! Kramis

    SvaraRadera
  2. Tycker att det låter alldeles utmärkt! Hoppas det blir givande och i slutändan leder till nåt bra! Kram

    SvaraRadera
  3. Troligen är du färdig med skolbänkar sen för om inget annat finns det ju jobb inom det området här hos mig. =)
    Och valideringen gör ju det där som alla vill veta: Att du faktiskt vill fast du gjort annat.
    Det blir jättebra!

    SvaraRadera
  4. Hoppas det blir bra för dig! Nyfiken blir jag så klart över vad det är som ska valideras. Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  5. TackTack! Och stor Kram till er!

    SvaraRadera