Powered By Blogger

fredag 23 augusti 2013

En liten provning av Odd Molly höst 2013

Nu äntligen. Kommer Mollyprovningen på Åhlens i Malmö som jag genomförde i förrgår. Iklädd helt fel byxor för det uppdraget. Så det får ni försöka skita i… Och eftersom jag strax ska iväg ut på galej men verkligen ville få in detta innan dess, bli av med de liksom, så tvingas jag, av idstekniska skäl, att skippa skriva om plaggen. Så de är upp till er att fråga istället, om ni undrar över något. Okej?...


Lt cotton s/s frilled blouse, mid red 795:- Storlek 0


Flanell embroidered s/s blouse, mid digo 995:- Storlek 0


Palette solid blouse, lite chalk 895:- Storlek 0


Palette solid blouse, dark indigo 895:- Storlek 1 


Topping short dress, lite almost black 1295:- Storlek 0


Firestarter remix dress, dark pink 1395:- Storlek 0

Inte en enda som knallade in på min önskelista… Bra för ekonomin fast ändå lite trist också, för hur knas det än kan låta så tycker jag det är skoj att ha lite plagg att sukta efter. Mest för att det blir så mycket roligare då när man lyckas komma över dem. Någon som känner detsamma?... Önskar er en kanonbra fredagskväll. Kram! Kärlek & Respekt!

4 kommentarer:

  1. Ingen av de som jag gillar heller. Bara en godbit som hittat hit - eller iaf till utlämningsstället. =)

    SvaraRadera
  2. Jag tycker med det är kul med något att sukta efter! :-) Men, men det blir ju bättre för plånboken så här ... Topping short dress är dock något som jag kommer att spana efter när det blir lite rea.
    Kram och en fin fredagskväll önskar jag dig!

    SvaraRadera
  3. Och fredagskvällen innehöll röda små djur som kom från Småland och England och drycker därtill =)

    SvaraRadera
  4. Inget sug efter nåt av dom plaggen här heller. Bra det, blir billigare så:) Kram!

    SvaraRadera