Powered By Blogger

måndag 5 augusti 2013

Ni fattar nog vart jag vill komma

Så typiskt mig. Att ha föresatt mig något. Men snöa in och totalfastna på ett helt annat spår. Eller typ tio helt skilda spår… Framförallt inträffar detta fenomen efter en jävligt pissig dag. Som idag! Ja ni fattar nog vart jag vill komma… och ni har rätt… visst blir det smyckesbloppis. Men först imorgon. Idag kör vi på ett av mina dagsinsnöade sidospår istället. Ett av de allra vanligaste faktiskt. Youtube. För musik är en av de definitivt bästa peppkällor som finns. Tycker jag… Peace out!  

3 kommentarer:

  1. Du bloppar när fanken du känner för det och vi väntar vackert......Kram

    SvaraRadera
  2. Jamen det där är väl ändå bara ett mänskligt. Bloppis hinns med. Kramar

    SvaraRadera
  3. Åh det är ju den som borde vunnit - tycker jag .
    Peppet kan ju komma från en massa saker ( sa hon som fick en rejäl dos igår )

    SvaraRadera