Powered By Blogger

lördag 10 augusti 2013

Jag erkänner; jag är en smula tantsjuk...

... för en stor anledning till att jag är mycket glad över att VM i friidrott drog igång idag och megasänds på tv är de grymt snygga musklerna som jag just nu sitter här och smygdregglar över... ;-)


Galet manligt! Tycker jag, vad säger ni om män i muskler?... Jag ska dock försöka slita mig för att fixa till bilderna från dagens utflykt, ifall ni, mot all förmodan, undrar vad jag haft för mig idag... :-) Så jag återkommer. Fast tjing för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Jag är ju rätt ointresserad av sport och har missat att det är VM men du har ju rätt i att det finns mycket vältränade gossar att titta på:) Ska dock se lite idrott live i morgon, träningsmatch för vårat handbollslag här. Kusin är ju tillbaka och spelar här igen:) Ha en bra kväll! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul med kusin på hemmaplan igen. :o) Kram!

      Radera
  2. Jovars det kan jag väl stå ut med
    As you know...;)

    SvaraRadera
  3. Det ser ut som du gillar färgade killar!...

    SvaraRadera