Powered By Blogger

söndag 4 augusti 2013

Två dagar två stassar – som födde en utmaning



Som jag droppar in eftersom de nu finns dokumenterade. Två dagar där jag varit helt inne på att använda någon av mina klänningar. Jorå, sådana finns minsann att tillgå i min garderob... Men när det väl kommit till påklädningsdags är det samma gamla vanliga stassar som åkt på. Hur tråkig får man bli egentligen…. Så! Min utmaning till mig själv under nästa vecka får bli att flasha klänning. I alla fall minst två dagar… Tror ni jag fixar det?... ;o) God natt & Kram för den här veckan! 

6 kommentarer:

  1. Smart att garderobsutmana sig själv då det är enkelt att ta det där vanliga. Snygg är du förresten.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jättesnyggt, du passar så bra i ljusa kläder. Såg även att du kör hardcore med båda magasinen. De är de enda jag kollar om jag behöver inspiration, de är bra till det, för jag tycker inte de är så himla trendiga utan visar lite av varje i olika prisklasser, Klem

    SvaraRadera
  3. Klart du fixar och gelst klänningar du vi får se dina vackra spiror. ;) Kramis

    SvaraRadera
  4. Topparna du har på dig, nya eller gamla? Var kommer de ifrån? Skulle vilja äga dem själv.....
    Kram

    SvaraRadera
  5. Såklart du ska ha klänning; fast kanske inte just tisdag då det ska åska och regna =)

    SvaraRadera