Powered By Blogger

söndag 18 augusti 2013

Dagens – följt av menlöst svammel


Stickad tröja – Odd Molly Wildside jumper, chalk, linne under – Odd Molly Rib jersey tank, dark pink, jeans – Please, pjux - by Koah, Shazia, roma white. 

Nu har jag i alla fall lyckats få upp den där svåröppnade vårdboken. På mikroorganismavdelningen. För tack och lov (fast jag egentligen suckar lite av saknad) är friidrotts-VM över och förbi nu. Så det kan bli tre veckors hårdplugg utan distraktioner (som om det inte finns en hel massa fler liksom…) Men jag har faktiskt en smula ångest så det måste bli gigantumläsning a la vårderier från imorgon och framöver… måste!
Fast jag kan inte fatta var den här helgen blev av… det sa bara swopp och så var det plötsligt söndagskväll. Jag har en teori om att det kan bero på att jag inte har gjort något speciellt. För om man gör saker så hinner man en massa och då känns helgen längre… Någon som håller med?... Kram för nu! Och take care!

2 kommentarer:

  1. Jag har inte sett ett jota av friidrotten! Tycker helgerna bara susar förbi jämt jag:) Slår en pling senare! Kram

    SvaraRadera
  2. Helgen har rusat. Det måste vara en konspiration. :)
    kram

    SvaraRadera