Powered By Blogger

onsdag 14 augusti 2013

Aktuell status genom en klart förskönande app


Gradantalet kan jag köpa men det där andra, lätta regnskurar, hmmmrfff... värsta åsk- och vräkregnsovädret ligger bra mycket närmre sanningen... Så illa att jag som synes fick panikrotafram vinterpjuxen. De pinsamt världsskitigaste... För att kunna vada i vattenmassorna utan risk för sjöblöta fötter...
Fan vad gnällig jag är då... har dock 53 minuter mjölktågsfärd på mig att sudda bort den sura minen innan jag når Malmö... så jag tror jag jobbar på det en stund... Trevlig onsdag därute! Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ja jag såg att det är översvämning och kaos runt din by. Hoppas eländet inte kommer hit, säger jag helt egoistiskt. =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I det läget får man absolut vara egoist för 70 mm regn på några timmar är inget kul alls... :o) Fi fan! Kram!

      Radera