Powered By Blogger

fredag 30 augusti 2013

En kväll med kompisdejt, utemat och världselit

Den där utbildningen jag gick i vintras och våras var komplett värdelös skitkass. Men! En sak som ändå gör det så mycket värt att jag nästan deppade ihjäl mig där var vännerna det drog med sig. De sköna dårarna, de helt fantastico människorna jag kallar superkompisar. Och hade en kanonnajsig dejt med ikväll.


Som synes först på lokal, eller uteservering snarare. Med lyxlirarmat, massa skitsnack, skratt åt allt och inget, supersöta presenterna till mig och Anna från Jenny, med innehåll som gjorde mig så där varm i hjärtat som något med äkta tankar bakom kan göra. Kaffe på det och lagom till det var finito uppenbarade sig ytterligare en superklasskompis, Carsten. 
Och då gled vi iväg till freerunningtävlingen. Som nästan höll på att regna inne. Men tack och lov istället fick bli en nerbantad version. Dock fortfarande med världseliten. Och några av de mest spektakulära, galna, megaimponerande trix det knappt ens går att föreställa sig är möjligt att ta sig för. 
Tyvärr funkar inte en enda av de bilder jag försökte ta att kasta in här. Men om ni söker Air Wipp på Facebook, eller google, eller kanske Instagram så lär nog något från tävlingen uppenbara sig...  Själv ska jag försöka sova nu. Så gonatt & Kram!

4 kommentarer:

  1. En bra kväll med andra ord! Men du saknas i storstan! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes en riktigt bra kväll men är fett bitter över att inte vara med er... Kram!

      Radera
  2. Mysigt! Vilken härlig kväll ni fick!
    Kram

    SvaraRadera