Powered By Blogger

söndag 4 augusti 2013

Ny upptäckt och redan smått besatt

Det var Flippis som introducerade mig förra helgen, genom att visa sin. Och jag nappade direkt. Nästan sprang iväg och köpte en egen. Och denna helg ytterligare två till. Nya. Och jag längtar redan till nästa helg, när det kommer ut fler, uppdaterade versioner, för jag har visst råkat bli smått besatt. Av inredningsmagasinen för 15 kronor styck, de som ges ut i kvällstidningarnas regi. 


Jag lusläser varje sida, insuper varenda bild med intresse, får funderingar, klurar på stilar och detaljer, smider planer. För mitt kommande, och högt efterlängtade, fixa-om-i-boningen-projekt. Ett par pusselbitar har fallit på plats men det finns en hel uppsjö till att lägga tillrätta. Det är sjukt kul och jag får liksom inte nog… 
Och eftersom jag är ganska nyfiken kan jag inte låta bli att undra var ni får inspiration ifrån till hur ni har det och fixar om det i era hem?... Så att jag kanske kan utöka min spaning en smula… :o) Trevlig kväll därute! Peace out för nu!

2 kommentarer:

  1. Jag läser inte såna tidningar, bara skvallerblaskor;) Jag tyckte att det var riktigt jävla roligt att få inreda helt själv efter min egen smak och slippa dras med sånt som andra valt ut.....Kram!

    SvaraRadera
  2. Ganska sällan jag tittar i inredningstidningar dessvärre.
    Inspirationen kommer nog mer från saker jag ser här och där.

    SvaraRadera