Powered By Blogger

lördag 3 augusti 2013

En eftermiddag som bara råkade bli…


… en båttur. Med min mamma. Som jag sprang på under vovvenad. Som ville ta sig en tur på havet. Och tyckte att jag kunde haka på. Så då fick det liksom bli så. En båttur med favoritpastasallad, lite vin, massa babbel, bland annat om hennes nya tröja som hon shopsat sig på konsert med Arvingarna förra helgen och som hon tyckte var lite skräniga… Godaste jordnötterna shoppades och så fick vi skåda när strålande solsken sakta men säkert överskuggades av grådis, lev en smula regn. Ja lite så… Vad har ni sysselsatt er med denna lördag?... Kram!

2 kommentarer:

  1. ha! De jornötterna shopsade jag också häromdagen. Idag bad och sen marknad, mkt Bra! Klem och jag gillar tröjan skarpt ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja visst är det sjukt goda, kunde knappt sluta trycka i mig dem igårkväll :o) Bad och marknad låter som en riktigt bra kombo :o) Kram!

      Radera