Powered By Blogger

torsdag 31 oktober 2013

Aktuell status under timeout från vardagsverkligheten

Efter en megaskön och superrolig men också lite intensiv helg, så som det blir när man är iväg, spenderar tid med sådana man tycker väldigt mycket om och vill hinna umgås och uppleva så mycket som möjligt. Därefter fyra dagar på ett helt nytt ställe, en helt ny situation, med helt nya människor och allt vad det innebär... Och efter en del personliga känslojobbigheter som ett extra lager surgrädde på mischmaschmoset under hela tiden så tar jag mig denna kväll friheten till en timeout från vardagsverkligheten... Och låser in mig i boningen med mina djur, min tv och inte minst min nyshoppade storpåse med godis... See you! Peace out!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Och det gör du ju så jäkla rätt i! Hade ett helvete med att shoppa på Hemköp på hemvägen i dag efter att ha sett ditt lösgodispå Instagram;) Sugen så ini h-vete! Njut av soffa, godis och tv! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja för ut vill man ändå inte gå. Blåser och regnar. Ät godis för mig med. :p Kramis

    SvaraRadera
  3. Rätt!!
    Kram, Annelie

    SvaraRadera