Powered By Blogger

söndag 6 oktober 2013

Veckans träningsrapport & jag glömmer käka…

… EN ynka eftermiddag. Skriver det i ett sammanhang här och vips så är jag såväl anorektiker som träningsberoende. Vad fan är det för jävla påhopp?! Nej man ska inte bry sig om illvilliga anonyma, de ska nonchaleras och tigas ihjäl. Men någonstans så får det väl (för fan) finnas gränser på att bara ta emot skit och hålla käften… Speciellt från totalt okunniga människor som uppenbarligen vare sig har koll på vad anorexi eller träningsberoende betyder. Så please ta reda på fakta innan ni plitar era dåraktiga dumheter här. Detta är inte att vara träningsberoenden…


… det är att träna för att må bra och bli lite starkare, göra något jag tycker är förbenat roligt och i en mängd som min kropp tycker är alldeles precis lagom… Peace out!

4 kommentarer:

  1. Oj då..!! Här har du tydligen fått skit så räcker o blir över, trist. Anonyma som jag skall inte yttra sig. Personligen har jag valt anonymt eftersom jag inte orkar gå igenom bli kapad av fåntrattar. Skriver dock alltid under med mitt namn, alltid. Hoppas du kan njuta av finvädret denna söndag ändå!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Nej dessa personer har förmodligen aldrig råkat på en riktig anorektiker. Har en i min närhet och jag kan väl säga så mycket som att ni inte går att jämföra överhuvudtaget.....
    Och det finns en enkel lösning på dessa anonymas bekymmer med denna blogg. Sluta läsa.
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tänk vad folk kan bry sig.....
    Skit i dem!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Man kan ju säga som så att F.A.Y.M.F!!!

    SvaraRadera