Powered By Blogger

onsdag 9 oktober 2013

Jag har egentligen inte ett skit att säga...

... men jag blev så förbenat megaglad av att vittja brevlådan idag och finna dessa...


... tågbiljetter som gör min förestående lilla helgtripp till verklighet. Icke ombokningsbara för säkerhet skull... :-) I absolut alla högsta grad välbehövligt med att komma bort en sväng. Träffa underbara människor, göra roliga saker utan att ha hemmet och prylar som är ganska jobbiga just nu precis runt knuten. Ja jag hemligfjantar mig än men lovar att ni ska få veta... 16 dagar kvar... :-) Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Haha, när jag synar biljetterna anar jag resan och dess rutt.
    Jag kan vinka.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Lovely! Precis som kappan, så jädrans fin! Klem

    SvaraRadera
  3. haha så ser mina biljetter nästan ut när jag tar min resa 4-6 november.... så anar vart du ska. Hoppas du får det alldeles underbart :-)

    SvaraRadera
  4. Gillar också dom där kuverten från SJ! Fick ett häromdagen med mina och Vincents biljetter till Stockholm. När han ska få åka övervåningståg:) Kram!

    SvaraRadera