Powered By Blogger

söndag 13 oktober 2013

Veckans träningsrapport & det kräver lite jävlaranamma

Trots att jag vet att dessa rapporter väcker en smula ont blod och korkade kommentarer av ondo, eller kanske just därför… ;o) så tjatar jag vidare med mina träningsrapporter… Som den här veckan har tagit sig följande uttryck:


Att ta sig till gymet sitter i skallen, handlar om vilja… Ursäkter däremot bygger inte muskler, ger ingen energi eller ork, bränner inga kalorier. Att göra träning till livsstil är inte quickfix, inget frisurf på en räkmacka, det kräver lite jävlaranamma… men å andra sidan är det man kämpat för att uppnå det som betyder mest. Det är i alla fall min erfarenhet… Precis som att det bara är du som kan avgöra vad som är bäst och rätt för just dig… Peace out!

9 kommentarer:

  1. Klockrent! Take no Shit! Grymt jobbat! <3

    SvaraRadera
  2. Superbra jobbat! Skit i kommentarerna!
    Kram A

    SvaraRadera
  3. Helt rätt och skulle vilja tillägga - en barnvakt. =)
    Oftast det som det faller på här tyvärr.
    Spännande med yogan.

    SvaraRadera
  4. Du har så jävla rätt så det inte är klokt! Därför hakar jag på dig i maj. Har ju tom löpband hemma och kan träna vare sig jag har barn hemma eller inte! No excuses! Kram!

    SvaraRadera
  5. Det är ju helt otroligt att det kan väcka ont blod hos folk, men det är ju den berömda avundsjukan.
    Nu fick jag svar på hur ofta du tränar för att få en sådan fantastisk kropp. Jag har en bit kvar, men är ganska nöjd med mina tre pass i veckan, kan nog få in ett pass till.

    Fortsätt så, du är en sann inspiration! Kram

    SvaraRadera
  6. TACK brudar! <3
    Natascha: sorry jag är kass på att svara... :o( om du tittar under Etiketter, längre ner i högerspalten så finns det en som heter Träningsjox, klicka på den så får du upp alla mina rapporter om vilka pass jag varit på. Tre som du går på är tre gånger så bra som noll, minst... så du är också inspiration!
    Kram på er allihop!

    SvaraRadera
  7. Tycker du är skitduktig och ser suverän ut :) Finns inga skäl till att inte kunna träna i fall man verkligen vill! kan man inte komma hemifrån så finns det träningsvideos, gummiband och hopprep, och skor har väl de flesta :) har förmånen att jobba nattetid vilket innebär att jag jobbar ca 12 nätter/månad och efterosm barnen är i skolan dagtid och mitt gym öppnar 6.30 så inga bortförklaringar,,,Kram Karin

    SvaraRadera