Powered By Blogger

tisdag 22 oktober 2013

Nix, det har inte hänt något tråkigt!

Tydligen är det flera av er som tror det hänt något trist med tanke på mitt förra inlägg och att jag sedan inte uppdaterat igen efter det... Men nix, det har INTE hänt något tråkigt, tvärtom, jag fick bilden på mailen, tyckte den var söt, blev glad bara jag såg den och tänkte att ni kanske också skulle bli det, varav den hamnade här... Och att den kan vara just bra att ha i bakhuvudet för framplockande de dagar den behövs. Typ... "Dålig uppdatering" handlar om att jag prioriterat vovvenader, en kompisdejt på stan, lite tvätt och städning och två timmars träning på gymet. Livet helt enkelt... Som jag på något vis kastar in något från här om en stund... Så to be continued... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Jag tänkte nog lite som du, lite trevlig att ta fram de där dagarna som är som att någon hällt kall gröt över en, ja du vet.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Jag känner mig lite dum för jag var ju en som blev orolig. Förlåt för mailet, fattar nu hur du menar. KRAM! Lisa

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte tvärt om, att det hade hänt något kul. :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Jag blev bara glad! Det var precis vad jag behövde idag :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Den är skitbra! Skriv ut, klipp ut, häng på kylen

    SvaraRadera