Powered By Blogger

fredag 4 oktober 2013

Dagens, jag kom på det & bara att koppla bort hjärnan


Jag kom på det tack vare min stass idag. Vad det handlar om att jag inte hittar ett enda villhaplagg ur Odd Mollys samlade höstverk detta år. Det jag skrev om HÄR. Jag saknar helt enkelt de lite speciella, udda, lite utstickande tröjorna. De som inte ser ut som kopior på sina företrädare. Som den jag har på bilden, som inte gick i produktion men som jag tack vare en mycket fin människa i Stockholmstrakten kom över ett provexemplar av. Och blev henne evigt tacksam för detta då denna stickade lilla sak var en annan sådan där måste-bara-ha-annars-dör-jag-nog… 

Och på tal om dö så är det lite så det känns bara jag tänker träning just nu. För att jag är sjukligt trött och knappt har käkat idag, har liksom råkat glömma bort den detaljen... Men! Det är ju stepkurs strax och den går det icke att missa, så bara att koppla bort hjärnan och sätta fart på benen istället… See you! Kram, Kärlek & Respekt!

8 kommentarer:

  1. Jag lider också av en kopiös trötthet just nu. Men inte fan glömmer jag att äta;) Nog det sista som skulle glömmas här! Kram❤

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte heller att Om:s höst kollektion har så mycket nytt och kul. Bara "same same but different".
    Men hallå, att glömma äta, det har nog aldrig hänt mig:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Inte konstigt du är så äckligt mager som du är om du skiter i att äta! Sluta träna istället och ät upp dig för fan!!!

    SvaraRadera
  4. Håller med!! Anorexia varning!! Träningsberoende!!

    SvaraRadera
  5. Vad är ni för fega rackare som kommenterar anonymt och så taskigt!!
    Tycker du är jättefin Josanne! Väldigt fin kofta och härlig dagens! Super duktigt att träna! Kramar

    SvaraRadera
  6. Och jag blir alldeles rörd och lite blöt i ögat över att ni två (eller är du samma?) anonyma oroar er så över J. Så man blir anorektiker över att glömma bort en måltid? Och äckligt mager. Har du träffat personen i fråga på riktigt? Det är en jävligt schysst vältränad kropp det handlar om. Förmodligen bra mycket mer välmående än dom flesta av oss. Jag är också väldigt intresserad av att få se hur du/ni ser ut också. Maila gärna bilder så vi kan sitta och kommentera era utseenden. Så får du/ni känna hur det känns. Bra eller dåligt. Adios......

    SvaraRadera
  7. Glömma äta händer mig också; tyvärr är jag fet ändå.
    Ge inte de anonyma mer uppmärksamhet.

    SvaraRadera
  8. En liten jävla rad och anonyma vaknar. Suck... Ni är högst välkomna att träffa mig i verkligheten, bara att höra av sig så bokar vi en träff. För då kan ni ju själva se hur anorektisk jag är, få veta vad jag äter, hur jag tränar för ni har ju fucking noll koll i nuläget!... Och så kan jag se varför ni känner er så jävla misslyckade. För det är bara människor som har dåligt samvete över sina egna utseenden och sätt att leva som slänger ur sig sån här skit! Ni kan få tips av mig på hur man tar reda på vad man mår bäst av och lever därefter... Anonyma stackare!...

    SvaraRadera