Powered By Blogger

söndag 13 oktober 2013

Mina favoriter ur Odd Molly FW13 släpp 4

Det är väl lika bra. Eftersom jag listat mina favoriter från de tidigare släppen i höst. Så kastar jag här och nu in någonslags topplista för släpp 4 också: 


Cotton embroided long blouse, lite chalk


Cotton silk blouse, dark grey 


Twistme jumper, almost black


Snuggle crochet cardigan, almost black


Underground velvet jacket, pearl


Venom scarf, almost black


Market sleevewarmer, almost black

Ja det är alltså dessa jag gillar bäst. Fast helt ärligt så är det långt ifrån så att jag går bananas för att få möta dem irl. Förutom möligen sleevewarmersen då eftersom jag lever i sådana under istiden och har saknat ett par svarta… Annars är det snarare ett jaja, de är väl schyssta… Ja, jag är ganska klädtrött just nu… Vilket faktiskt mest känns som ett fenomen av godo… :o) Tjing!

1 kommentar:

  1. Jag känner precis lika! Inget som direkt lockar... Men det är ju bra för ekonomin :-)
    Kram!

    SvaraRadera