Powered By Blogger

söndag 13 oktober 2013

Dagens – som lever i en värld av frågetecken

Just nu har jag så mycket snurr i skallen att jag inte riktigt är kapabel att få till en vettig mening att putta in här. Nödvändigheter att ta tag i, ofrivilliga ting att känslobrottas med, grymt skitroliga saker att se fram emot, jobba på, verkligfiera... Men mest och totalt är det saker som avslutas med frågetecken, därav den största delen av ordplitarmållösheten… Så det får räcka med bilddokumentation av en överdrivet söndagsslapp, tankebefriad stass. Kram, Kärlek & Respekt! 


2 kommentarer:

  1. Hur lyckas du se så cool ut i allt du tar på dig? Det är orättvist för jag försöker med din stil men ser ändå ut som en tant. Har du något tips?
    Trevlig vecka önskar Maritha

    SvaraRadera
  2. Frågetecknen kommer att rätas ut ett efter ett. I kväll får det börjas jobbas på utmaning 1, taggad som f-n är jag!
    Och till Maritha ovan, coolhet är nog mer nåt man har! Inget man kan iklä sig:) Tror jag i alla fall!
    Kram på er båda!

    SvaraRadera