Powered By Blogger

tisdag 29 oktober 2013

Dagens & om det var lite mer jag i personlighet och stil

Om det inte varit så kallt ute och om jag känt att det var lite mer jag i personlighet och stil så hade jag troligast gått klädd i sunkig hemmalullardress även utanför boningens väggar. För jag har drabbats av någonslags ”fixar bara att ha mjuk och lite luftigt på mig” just nu. Som i att tajt och lite bökigt, om ni fattar vad jag menar, går fetbort. Och som i dagens stass som var godkänd ur softhetssynpunkt. 


Tisha – Odd Molly I miss you tee, white, jacka i en blandning av skinn och tyg – Please, jeans – G-star, pjux – Ash Ryanna. 

Men nu blir det istället något lite mer i mysväg, även om byxorna som åker på är lite väl åtsittande för att vara mjukis…. Dags för träningsuniform. Tjing för nu!

1 kommentar: