Powered By Blogger

torsdag 24 oktober 2013

Idag med en Facebookuppraggad snubbe


Jag gillar Espresso house. Så till den grad att jag besökt detta etablissemang hela tre gånger denna vecka. De två första i sällskap av vänner, sådana jag känner. Idag med en Facebookuppraggad snubbe…:o) Vilket inte riktigt är vad det kanske låter som… :o) 
Som ni vet har jag ju fått för mig att jag ska springa milen om ett gäng månader. Kände att jag nog skulle behöva en coach för detta dårprojekt och fick ett spontaninfall att försöka hitta en sådan genom att kasta ut en fråga på FB. Sa på skämt till en vän att jag gärna hade sett att någon snygg vältränad snubbe hörde av sig. 
Och osannolikt nog var det precis vad det gjorde!... En snygging med kropp a la grekisk gud. Som jag alltså fikat med idag. Och pratat djupaste mentala prylarna med. Under tre timmar… Så han är även megatrevlig, rolig och grymt lätt att prata med… Troligast en pina att springa med men den tiden den sorgen… Fast kan väl säga som så att jag härmed lovar att aldrig någonsin igen prata skit om FB… :o) 
Och vad vill jag ha sagt med det till er? Jo att om man bara vågar göra det spontana, det oväntade, det ogenomtänkta så kan man också vinna. För om jag lyssnat på de som tyckte detta var ett dumdristigt idiotgrepp så hade jag aldrig fått slurpa världens godaste kaffe på Espresso house för tredje gången denna veckan idag… ;o) Tjing!

3 kommentarer:

  1. Får nog bli med dig till Espresso house nån mer gång. Har ett svagt minne av nån tatuerad liten hunk bakom disken där i somras;) Och visst fan har du rätt, man måste våga för att vinna! Kram

    SvaraRadera
  2. Nice. Vad fick du för tips då? Kramis

    SvaraRadera
  3. Eller hur`Det var ju det jag sa. =)
    Min healingkvinna sa det samma idag: Släpp föreställningarna om hur "det bör" vara.
    Spontangrejer är oftast bäst.
    Lycka till med träningen nu då. ;)

    SvaraRadera