Powered By Blogger

onsdag 2 oktober 2013

En slags Mollyprovning & inget köptvång i min by

Knatade förbi Zebra idag, lokal butik med Mollysar i sortimentet, som jag inte besökt på ett helt gäng veckor. Så när jag skulle passera nästa gång passade jag på att smita in och spana utbudet. Och råkade visst hamna i provrummet en liten sväng. Dock med resultat supertaskiga bilder och dessutom en mobil som tvärdog halvvägs in i plåtningen. Därav en minimal dos av provning här och nu:


1 Cotton embroided l/s blouse, chalk 999:- storlek 0
2 Sticka jumper, almost black 1599:- storlek 1
3 Sticka jumper, winther powder 1599:- storlek 0
4 Supernatural dress, almost black 1799:- storlek 1

Det var alles för idag, förutom en sak, som jag känner att jag måste förtydliga. Igen!… och det är att bara för att jag provar kläder och visar upp här så betyder inte det att jag köper allt. Eller ens något för den delen.
För mig veterligen finns det inget som heter köptvång bara för att man tar med plagg in i en hytt och provar dem. Inte i min by i alla fall… God natt & Kram för idag!

8 kommentarer:

  1. hahaha oj tänk om det verkligen funnits köptvång? ojojoj hur ens garderob hade sett ut då? ojojoj. tur det inte finns köptvång här i min by heller :-)

    Tack för provning o morgonens första garv :-) (åt köptvångstanken då alltså)
    kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon, ja det skulle vara något, ha ha.. Butikerna skulle gapa tomma o ser hur vi kämpar med symaskiner för få ngt på kroppastollen.
    Tack för din provning! Alltid roligt att se, uppskattas!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fin du är i alla kläder !! Nr 4:an klänningen, den har jag köpt i färgen chalk, har inte börjat använda den ännu, sparar på den ett tag, kanske blir det min Julklänning tillsammans med mina nya boots, vi får se..Kraaam Anette

    SvaraRadera
  4. Ja jösses tänk om man sen var tvungen att köpa allt man tittar på i webshoparna..
    Då hade hade vi fått hitta en varsin oljeshejk =)

    SvaraRadera
  5. Åh!! Älskar det två kortare, stickade där. Vill ha! =)

    SvaraRadera
  6. Trean är ju helt vinterljuvlig. Köptvång, det vore något det och varför stanna vid fysiska butiker, haha.
    Kramar på dig

    SvaraRadera
  7. Jag gillar ju Supernaturalsaken men tror att den blir som ett tält på mig. Dom stickade är himla fina med. Och det är väl en jävla tur att det inte är köptvång, bleve rackarns dyrt då! Kram

    SvaraRadera
  8. Hejsan,
    Du är fin i alla plaggen!
    Jag har oturen att bo i en stad som inte har OM butik så det är lite trist
    att man måste beställa online.. Har man tur passar det annars strula med att skicka tillbaka plaggen=(
    Hur kändes sticka jumpern i winter powder var den mjuk och skön eller kändes den "kittlig"? Jumpern ser ut att vara finare i verkligheten än i produkt bilderna.
    Ha ett skönt veckoslut!
    H.Sessan

    SvaraRadera