Powered By Blogger

onsdag 2 oktober 2013

Jag hade inte ett vettigt jota att skriva om igår…


… som ni märkte om ni kikade in här då… Och egentligen har jag väl inte det nu heller. Därav bara lite bilder från ”min” park, tagna igår eftermiddag. En park som så sakteliga håller på att skifta från sin trevliga sommarkostym till en betydligt dystrare istidsskrud… Inga sprakande färger, i alla fall inte än utan mer att den lite desperat försöker kura inför kylan, förtränga den, nästan lite som att den sjunker ihop som om den vore deprimerad… Och jag förstår den, för jag befinner mig lite i samma sinnesstämning själv… Bilden på Ajax hund blev dock avknäppt i boningen lite tidigare med det behöver jag ju inte låtsas om… Peace out! Kärlek & Respekt!

2 kommentarer:

  1. Underbara bilder! Härlig känsla! Du borde jobba som fotograf!
    Kramar! M

    SvaraRadera
  2. Och jag håller med ovanstående talare! Good night darling❤

    SvaraRadera