Powered By Blogger

måndag 7 oktober 2013

Efterlysning – ett svårt fall jag inte kan få ur skallen


Som rubriken redan har avslöjat är inte det här min dagens stass. Tyvärr! För jag hade så mycket önskat att det vore så, då den där stickade Odd Mollytröjan a la äldre har satt sig hårt fastnitad som ett måsteplagg i min skalle. Fick chansen att prova den av en som köpt den och var lite inne på att sälja den men till de flesta procent inte vill det längre. Så! Därav att jag kastar ut en efterlysning. Ja jag vet att det är ett svårt fall men jag vägrar ge upp innan jag ens försökt komma över den… Så! Har du den att sälja i storlek 0 eller 1 så vet du nu en som kanongärna köper den… :o) Eller någon i lite liknande stuk för den delen… Peace out & Kram!

4 kommentarer:

  1. Så fin tröja och passar dig super. Har tyvärr ingen att sälja! Ska hålla utkik. Kramar

    SvaraRadera
  2. Taskigt att låta dig prova och sedan inte sälja när den är klockren på dig! Till och med så jag blir sur!

    SvaraRadera
  3. Snygg tröja som jag aldrig sett förut. Håller ögonen öppna:) Kram

    SvaraRadera
  4. Schysst om ni hjälper mig hålla span. Tack brudar! Kram!

    SvaraRadera