Powered By Blogger

onsdag 30 oktober 2013

Spegeltest & paus eller inte paus?

Jag vet att det troligen låter snudd på overkligt, osannolikt, rent av rubbat... men jag har totalmissat en spegel som jag passerat massor av gånger. Upptäckte den först när chefen Facebookade sig genom den tidigare idag. Och såklart var jag tvungen att testa den jag också under kvällens jobbsejour på Friskis.


Vilket innebär ännu egobild till samlingen. Det har råkat bli en hel del sådana här på sistone. Mycket för att jag har betydligt lättare för att flasha yta än det lite djupare just nu. För att det sistnämnda innehåller en stor skopa av för personligt, för privat för tillfället. Och i och med det slog det mig, rent generellt sådär, att man kanske borde ta bloggpaus då, istället för att bara kasta ut en massa trist menlöst skit. Vad säger ni?... Peace out för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Nej - ingen bloggpaus!! Vi behöver dig!
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tycker jag icke! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med de två ovan, du är ju en underbaring, kramar.

    SvaraRadera