Powered By Blogger

fredag 18 oktober 2013

Dagens – en bortglömd, en nästan utsliten

Kanske inte bortglömd egentligen, utan mer undangömd, till förmån för sommaren. Men! Nu är det dags för de grövre materialen igen. Och vad jag tycker om det vet ni säkert redan vid det här laget så därför befriar jag er från mer tjat om det. 
Och att även en träningsstass har varit aktuell på min kropp är mer regel än undantag så därav inget mer gaggande om det heller. Återstår gör då en tom skalle så jag säger peace out igen, med bilderna på mina dagsaktuella dressar… See you!

2 kommentarer:

  1. Hej! Har mailat dig ; )
    Mvh V

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sorry. Har haft en massa problem med min mail så har struntat i att kolla den på ett tag men lovar att göra det alldeles strax! Kram!

      Radera