Powered By Blogger

torsdag 31 oktober 2013


... halsbandet. Som jag inte var ensam om att tokgilla. Tur de hade två att sälja. Därifrån till...


... den andra måstebutiken på Lindas lista; Huldas. Dock överhopade av människor och därför blev det vare sig så mycket spanat som plåtat. Bara...


... det där Flipfloppanporslinet som jag föll ännu lite extra för med fågelmotivet. Noll shopping av det dock. Däremot blev det köp på...


... La Baguette. Lunchköp med tillhörande matstund. 


Och här passar ag på att sticka in med en påminnelse till mig själv, nämligen att börja ha bulgur i sallad, för attsingen vad gott det var.... Efter mat kom mer knallande...


... med instickare till en blandad kompott av butiker. Och råkade snubben bakom disken vara snygg så hamnade han på smygbild: 


Eller om man var cool i tokmössa (som Moa) eller...


... löpte stor risk att få en tvångströja krängd över skallen för förargelseväckande utseende (som för min del då alltså). Fast de fanns mer som höll samma fulprofil som mig. Dessa till exempel:


Och tydligen blir man lite småhungrig, men framförallt gravt kaffesugen av för mycket knas. Så! Vi hamnade på Espresso house. Där vi dock inte köpte någon sådan här:...


... eller någon sådan här, även om det var nära. Men däremot:


Någonslags kaffe med choklad och grädde. En kombination som gjorde oss ganska snygga, om jag får säga det själv: 


Och därifrån travade vi sedan till den största anledningen för vår Örebrovisit. Tatueringsmässan. Och känner ni att ni vill haka med på den också så är det helt okej. Dock icke denna kväll då jag bara precis måste sova nu. Så peace out & Kram för idag! To be continued...

3 kommentarer:

  1. En väldigt bra lördag om jag får säga det själv:) Kram!

    SvaraRadera
  2. Såna dagar är nödvändiga emellanåt särskilt det där med att umgås med någon man gillar riktigt mycke
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag alltså bara älskar pälsmössorna!!! fniss...Klem

    SvaraRadera