Powered By Blogger

onsdag 9 oktober 2013

Dagens – fast jag inte borde men vill budgettipsa


En jobbstass som inte följer reglementet. Som jag därmed förmodligen inte borde visa upp eftersom min chef tittar in här ibland. Så förlåt A, (och sorry för smutsindränkt spegel...) men jag hade en Friskisloggad munkjacka utanpå, ett tag i alla fall… :o) Fast det är inte därför jag lägger ut bilden, trots att jag alltså inte borde, utan för att jag bara måste tipsa er. Budgettipsa. Om jeansen. Som jag har på bilden. Shoppade för 99 riksdaler på HM. Jag var helt ärligt ganska skeptisk och misstänkte att de på grund av priset kanske skulle fucka upp sig till oanvändbarhet vid första tvätten. Men icke. De är exakt lika schyssta nu som innan de åkte tvättmaskin.
Så! Letar ni efter tighta brallor till en billig penning så hittar ni dessa om ni klickar HÄR. Och med det sagt tackar jag för mig för idag. Peace out! Och take care!

2 kommentarer: