Powered By Blogger

måndag 21 oktober 2013

Provning av höstnya plagg från Fira


Hilda bianca storlek S, 1399:-


Hilda star, wallaba storlek S, 1399:-


Iris, cendre, storlek S, 1399:-


Bianca, cendre, storlek S, 1599:-


Bianca, white storlek XS, 1599:- 


Tove, grey cendre, storlek S, 1099:-


Cia, sienna, storlek XS, 999:-


Fira Lisa, grey cendre, storlek XS, 999:-


Isabella, grey cend, storlek XS, 1599:-


Magda, grey cend, storlek XS, 1499:- 


Katharina poncho, wallaba, 1999:- 

Vad gäller storlekar så har jag tagit XS och S, beroende på vilken som hängde framme. Och de flesta plagg är något längre baktill än fram… Är det något annat ni undrar så är det bara att hojta i en kommentar. Peace out!

7 kommentarer:

  1. Vilken eller vilka är dina egna favoriter av dessa?
    Själv gillar jag ponchon jättemycket och komer att köpa den nu när jag år pengar så kul att du provade den!
    Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ponchon var supermysig, gillade den jag också. Annars är min klara favorit koftan Magda. Kram!

      Radera
  2. Ponchon ser skön ut och den hade denna frusna tant behövt idag, tror jag.

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för att du Provade så att jag fick se hur kläderna var på. Jag gillar koftan Magda, ponchon och blusen Hilda star bäst. Nu blir det till att välja en av dem. Kliade någon av koftorna?
    Tack än en gång
    Kram
    Louise

    SvaraRadera
  4. Fina kläder men inget för en som jobbar på golvet inom landstinget som jag gör. Hälsningar Lena

    SvaraRadera
  5. Läcker poncho! Gillade den översta mönstrade saken med:) Kram

    SvaraRadera
  6. Vilken finfin provning! Jag älskar den där rosa tunikan Hilda Star och ponchon såg ju hur mysig ut som helst :)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera