Powered By Blogger

lördag 19 oktober 2013

Ute på dagens andra mission...

... som är "provning på beställning". Egentligen av några av de senast släppta plaggen från Fira men eftersom jag tycker att jag ser overklighetsgalet lång och smal ut på bilden med kofta från Maison Scotch så är det den jag kastar in här nu:


Mitt första uppdrag denna dag bestod i att arbetsnärvara vid träningens dag på Friskis. Lite abstinensigt att inte träna själv men ganska kul att bara hänga med schyssta medarbetare också.


Nu ska jag prova klart här innan jag blir utkastad med endast halvfärdigt provrumsprojekt avklarat... Var rädda om er därute! Kram för nu!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Kul med provning! Visa gärna snart (-: K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tog lite tid att fixa till bilderna men nu har jag precis kastat ut provningen :o) Kram!

      Radera