Powered By Blogger

måndag 4 november 2013

Aktuell status - dagens med min enda nyhöstare


Idag är det måndag på så många nivåer att jag fokuserar på de ytligaste av ytligheter för att lyckas ta mig igenom dagen utan allt för stora men... Och då blir det som synes en dagens stass. Med mitt enda köp från Odd Mollys samlade kollektion denna höst. Tröjan. Grandpa shirt, dark pink. Med potential att bli en trotjänare denna vinter, för sina mjuka och värmande kvaliteter.
Kavajen däremot, som är den jag loppisshoppade av en trevlig tjej igår, kanske inte lever upp till mjuk direkt men jag gillar den ändå så den kan nog också få haka med en del framöver... Tjing för nu! Och var rädda om er därute!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ja nog sjutton är det måndag allt! Fin är du i alla fall! Nu är återfärd bokad med förresten:) Kram

    SvaraRadera
  2. Både koftan o kavajen sitter som en smäck på dig! Jättesnygga!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera