Powered By Blogger

torsdag 7 november 2013

Tänkte börja svänga mig med en ny

Jag brukar köra på "inga förväntningar, inga besvikelser". Men den är ganska torr och tråkig och inte minst något destruktiv, har jag kommit på. Ja det tar en stund för mig att komma på saker ibland... Men då jag försöka röja ut så mycket onödig negativism ur mitt liv som möjligt, det finns och blir över en hel del i alla fall... :-), så tänkte jag börja svänga mig med en ny devis:


Vad säger ni, tror ni den funkar? Och har ni något uttryck ni tar till vid behov?... Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Haha! Klockrent! Och tvärtemot hur man ju brukar tänka! Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Helt klart funkar den och jag tror dessutom att resultatet kan bli bättre än att aldrig förvänta sig någonting. Dessutom tar oss livet sällan på planerade vägar och du är dessutom så bra.
    Kramar till dig
    och dessutom välkommen till min nya blogg. Omtändigheter tvingade mig att sluta med den gamla men jag skulle bli glad för din åsikt även om den är alldeles ny. Kram igen

    SvaraRadera
  3. Jag vet att den funkar och har gjort sedan Drottning Kristina sa det från början. Det kunde man inte tro om henne ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och bättre att det tar ett tag att komma på saker än att inte göra det alls.

      Radera
  4. Jepp... i 10 år har jag levt med den här devisen:
    Never argue with idiots. They will drag you down to their level, and then beat you with experience.
    Den har hållit mig från att fullständigt gå upp i atomer många gånger!

    KRAM

    SvaraRadera
  5. Hahaha precis så kör jag och blir besviken som en 3-åring de gånger det går åt helvete :)
    Kram

    SvaraRadera