Powered By Blogger

måndag 11 november 2013

Det var ju det där med Milen...

... om ett halvår, ganska exakt ett halvår. Och med den konditionen jag besitter, läs obefintlig... så är det liksom dags att börja kämpa lite i löparriktningen. Nu! Med ett pw-pass med mr M, min så kallade fixamilencoach, tillika superatlet med oroväckande långa ben...


Ja, jag är nervös, lite rädd att få en infarkt, utmattningsfalla i backen och aldrig mer klara av att ta mig upp... inte minst som mitt sällskap här hotar med tuffträning... Men nu finns ingen återvändo, så bara att köra det bästa jag kan och hoppas på överlevnad... Fortsättning följer... Med lite tur... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Spännande! Du måste berätta hur set gick! <3

    SvaraRadera
  2. Ja, här kämpar jag med att få mina ben att gå utan att jag ska grimasera illa....förmodligen benhinnorna så nu ska jag byta skor. Håller tummarna för att det ska räcka...lite tigerbalsam också kanske ;-). Har sjukt ont i dag och vore det träningsvärk skulle jag faktiskt vara glad....suck.

    Förmodligen skulle jag behöva lite styrka i musklerna också, men vete tusan om jag vågar mig in på gymet...ensam. Är sjukt dålig på det, klarar liksom inte av det, får megaångest, känner mig som om alla stirrar för "att hon inte kan"....


    Kram!

    SvaraRadera
  3. Kan man inte få se en bild på HELA mr M? Nyfiken ju!

    SvaraRadera