Powered By Blogger

lördag 16 november 2013

Aktuell status - när man har värsta turen

Lite uttråkad, lite sällskapssjuk knatade jag omkring på Åhlens och tidsfördrev med hjälp av julspaning. Visserligen en helt okej syssla, för mycket fint fanns det (en del inläggas lite senare...) men lite trist. Tills. En person jag egentligen inte känner men gillar väldigt mycket står plötsligt framför mig. Och eftersom personen är en sådan man kan prata hur mycket som helst med, utan att egentligen känna, så fastnade vi i babbel. Där och sedan hela vägen till Espresso house.


Så. Jag fick inte bara chai latte och megagod pepparkaksmuffin på favoritfiket denna dag utan även superbästa sällskapet, snacka om värsta turen!... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Pepparkakmuffins Guuud va Gott!!! Måste ut och handla nu! (o:
    Trevlig kväll önskar Sara

    SvaraRadera
  2. Det var så härligt att se dig!Riktigt härligt...riktigt Triss ögonblick-plötsligt händer det.Blir lite märkligt nervös bara,men det får jag jobba på..Så mycket att prata om,vill ha sagt etc..Mycket pga att som läsare av din blogg,utgör du ju redan en viktig "person" i ens liv.Mer viktig än vad man kanske kan tro.Men du känner ju inte riktigt mig
    såsom jag känner dig ju...än.Där är alltid så mycket mer än vad ytan berättar vilket man kan bli så jäkla trött på..Folks nödvändighet på fasader etc..Jag pallar inte det mer.Jag uppskattar verkligen dig/din personlighet"-tell it like it is"..Av alla klichéer väljer jag säga;för att livet är för kort...Jag vet det..Jag är ju en av dem.Dem jag själv tog upp idag..Överlevare från C...Så tro mig,livet är för kort!Tack för att du är du,kram

    SvaraRadera
  3. Har du träffat någon ny ? Åhhhhhh vad glad jag blir för dig i så fall! Du förtjänar verkligen det! <3

    SvaraRadera