Powered By Blogger

fredag 29 november 2013

Dagens - med en blivande Lucia, hoppas vi


Befinner mig på jobbsökeriet och gör viktiga saker. Sådant som att föreviga dagens stass och drar in snyggaste Elin i ett försök att få er att hjälpa i det viktiga så hon blir Lucia. I sin hemby, för det hade varit superkul, tycker vi... Och ni kan då alltså hjälpa så det blir så, genom att rösta på henne, vilket ni gör HÄR (nummer 2). Senast imorgon så det är lite småbråttom... Och för det får ni vår eviga tacksamhet, vilket ju inte är det sämsta, om jag får säga det själv... Tjing!

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Har röstat:) Och jag gillar att man fortfarande får rösta. Här har man plockat bort röstningen och lottar bland kandidaterna i stället. PK ska det va! Fånigt....Kram på er båda!

    SvaraRadera
  2. Röstat! Jättesnygg tjej! Henne jag hade röstat på om jag skulle röstat utan att du hade sagt något om vem.
    Trevlig helg!
    Ylva

    SvaraRadera
  3. Röstat jag också. Hoppas hon vinner.

    SvaraRadera