Powered By Blogger

fredag 8 november 2013

En klantighet, dess konsekvens & syndombelöning


Att jag har lindat tröjan runt handleden handlar inte om någonslags försök att spela cool eller som en vilja att sätta någon ny trend. Det handlar om ren och skär tokklantighet. Som i att ha snubblat på stepbrädan, tippat omkull och landat på just handleden. Som genast började skrika av smärta. Men! Jag hade ju ett skivstångspass att också klara av denna kväll. Därav tröjinpackningen. Som stöd och som nu är ersatt av traditionell lindring med traditionell elastisk linda. Lite till följd av att syns inte, finns inte... för helsike vad svullen handleden är, och det vill jag inte se, inte låtsas om, inte kännas vid. Definitivt inte då det vankas efterlängtat specialpass med gästinstruktör på Friskis imorgon. Så jag förtränger. Såväl Svullnad som Supersmärta... Vilket jag inbillar mig görs allra bäst med belöning i massor... som i pollysar som pimpats av en kung... Tjing & take care!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Ta det lugnt med handleden för sjutton! Stukningar är inte att leka med! Måste prova dom pimpade Pollysarna:) Kram

    SvaraRadera
  2. Din kropp och inte minst dina armar is to did for!!! Avis! <3

    SvaraRadera