Powered By Blogger

torsdag 14 november 2013

Det som har väckt allra mest ondsinthet…

… i form av riktigt jäkla elaka kommentarer och personpåhopp, av anonyma, såklart… av att hamna på tapeten här i bloggen är Jay Smith och min träning. Min taktik att bemöta det går i rakt motsatt riktning. Jay slutade jag helt att nämna, träningen tjatar jag ännu mer om ju mer skit jag får på den fronten. Barnligt, absolut, men kul, OCH ett sätt för mig att visa att jag står för den jag är och det jag gillar och mår bra av… oavsett andras tyckande. Något som blir allt viktigare för mig… Därav dessa snabbknäpp från dagens svängom i träningsland ;o)


Ni andra med bloggar; vad har ni fått mest skit för? Om ni nu får det… Kram!

11 kommentarer:

  1. Har varit förskonad faktist. Och när jag har blivit påhoppad har det varit mest för att man vill hacka lite på mig och inte ens läst det jag har skrivit ordentligt. Inte mycket att bry sig om alltså:) Och i ditt fall är det väl mest kungliga svenska avundsjukan som härjat. Kram❤

    SvaraRadera
  2. Och jävlar vilka armar du börjar få!! Dom är JAG grön av avund på!! Fast du har ju inte fått dom gratis förstås....

    SvaraRadera
  3. En stalkande galning fick väl räcka =)
    Man får gärna ha synpunkter på det jag skriver (Lugi har klagat lite på att de inte var omnämnda i senaste inlägget) men inte fått sånt skit som du får.
    Kan väl säga att jag aldrig fått så mycket läsare som när jag nämnt min hund... =)

    SvaraRadera
  4. när jag bloggade fick jag inte direkt elaka kommentarer. Fick mest glada o varma tillrop faktiskt. Men det var någon (några?) som envisades med att berätta att vattenmelon o grapefrukt kan bota CP. Som om va? men faktiskt inga elaka. Det är märkligt hur vissa får elaka kommentarer o andra inte... Sjukt är det

    SvaraRadera
  5. Hehehe fotsätt så - ingen annan än du själv vet hur du mår och vad du mår bra av. Jag har varit förskonad utom en jävla dumkommentar om Oskar när jag hade problem med hans lådsittande i början.
    Du ser för resten fab ut!
    Kramar från mig å Oskar somm hjälpt till att skriva genom att slicka mig på ena handen <3

    SvaraRadera
  6. Jag får faktisk inte värst mycket skit som tur är. Stå på dig! Din kropp och att du lyckats väcker nog avundsjukan skulle jag tro. Du är snygg som fan!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jag och min lilla blogg har varit förskonade från elaka kommentarer hittills även om annan onämnbar bråte har drabbat mig och bloggen. Vad jag inte begriper är varför en del ger sig på just dig, en snäll, vänlig och dessutom vältränad person.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Helt rätt att stå på dig och "stå över" alla nättroll! Usch, vad sur jag blir på sånt där och det verkar liksom inte minska utan snarare öka i blogglandia. Galet att folk inte har bättre för sig än att vara elaka mot andra bakom en anonymitet förstås. Gräsligt
    Själv har jag varit relativt förskonad. Får lite gliringar då och då och nån såndär menlös elakhet men annars inte så mycket. Har varit allt från att jag shoppar för mycket till att jag går till jobbet sjuk, till min barnuppfostran, till kattvård, till mitt utseende mm men jag bryr mig inte om det. Klart man blir ledsen ibland men så länge man vet själv hur det är och lär sig att inte ta åt sig så kan de få hålla på bäst de vill.

    Kram fina du och keep up the good spirit. Tycker du är grym när det gäller träningen. Önskar jag också hade lite motivation till det

    /Vivvi

    SvaraRadera
  9. Gäsp! Det där har jag också fått höra hela mitt verksamma liv. Och jag började träna när jag var fyra..hahaha...Att jag tränar för mycket, att jag är för smal, att jag måste vila..bla,bla, bla...Aldrig att någon skulle säga till en som är mer mullig "hörrudu, är det inte på tiden att börja röra på dig och gå ner några kilo i vikt?". Trötta mig!

    SvaraRadera
  10. Usch så tråkigt att en del människor måste stampa på andra för att må bättre själv!! Stå på dig! Stor kram

    SvaraRadera
  11. Trist med dumma kommentarer. Du är snygg och vältränad, fortsätt så och stå på dig.
    PS! Jay Smith är helt grym, du får gärna göra ett litet inlägg ibland... Snälla ;)
    Kram Susanne

    SvaraRadera