Powered By Blogger

söndag 24 november 2013

Vit spaning i julens spår, utan äckliga uppsyner


Det var mycket vitt hos Dimoda, inredningsbutik i Kristianstad som snudd på svämmade över av julpryttlerier. Kan ju vara bra för dem som önskar sig en vit jul... Själv hittade jag något litet villha, som dock icke fick haka med mig hem. Vilket jag lite tyvärrar nu… Fast det som allra mest lämnat spår i skallen är att det finns riktigt obehagliga tomtar, med elaka, obehagliga ansikten och uppsyner. Clownaktiga. Och clowner är riktigt äckliga… Så vidriga att jag inte ens klarade av att sätta dem på bild, så ni får försöka gissa, föreställa er, fantisera ihop en bild, om ni vill. Själv ska jag knalla till gymet för lite söndagsaktivitetande... Kram på er!

2 kommentarer:

  1. Jag gillade den lilla söta fågeln med hjälm :-)
    Och visst är det så med tomtar, en del ser verkligen inte trevliga ut...
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Nej en del tomtar ser riktigt otrevliga ut; hur tänkte man där när man tillverkade?
    Nåja vi ska väl se om någon kan rädda den lille imorgon. =)

    SvaraRadera