Powered By Blogger

torsdag 21 november 2013

Dags för lite julspan på Åhlens igen

Det finns ingen tanke bakom mer än att jag föll in ett tillstånd av att tycka det var kul att ta bilder. För ovanlighetens skull.. ;o) På sådant jag på ett eller annat sätt tyckte om. I alla fall lite, för det finns inget jag känner att jag kommer att stentjura sönder över om jag inte får. Dags för lite julspan på Åhlens igen, en textfri sådan:


Något ni gillar? Det jag själv skulle rycka om jag fick ta en enda pryl av det på bilderna är den mörkgrå kudden med granar och renar. Kanske mest för att jag har börja få en dragning åt just kuddhållet. Kanske på tiden att få en annan hangup, det har ju varit ljuslyktor bra himla länge nu… Kram & take care därute!

3 kommentarer:

  1. Såg du pris på kuddarna?

    SvaraRadera
  2. Har alltid älskat gå runt o skrota vid dessa avdelningar på bl a Åhléns. Kuddar hör till o höjer mysfaktorn. Själv skulle jag vilja ha den där hushållsvågen i gammal stil. Tänkt köpa en i flera år men aldrig blivit dumt nog. Vi har ju en annan som fungerar utmärkt men den är inte lika söt..
    Ha en bra torsdag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  3. Hm vi går visst hand i hand - kuddspan även här :)
    Kram

    SvaraRadera