Powered By Blogger

lördag 9 november 2013

Gårdagens stass på vift igen...


… bara till matbutiken men i alla fall… mitt liv är inte mer spännande än så just nu. Eller på ett vis är det, för det är faktiskt ganska spännande att försöka klara sig utan någon som helst styrka eller samarbete av högerhanden. Som alltså fortfarande är ballongsvullen och gör galet ont… Men vardagen rullar på så det är bara att anpassa sig, gilla läget. Och låta så där småvidrigt äckelkäck som jag gjorde nu… ;o) Trevlig lördag därute! Och var rädda om er själva & varandra!

2 kommentarer:

  1. Äppelkäckt eller inte, så är det ju! Och jag är ju ingen sjukvårdssexpert men jag inbillar mig att det är bra att hålla det lindat. Och håller tummarna att det onda ger sig snabbt! Kram

    SvaraRadera
  2. Äppelkäck tycker bara den som själv har dåligt samvete för att h*n inte gör likadant. De andra ser det som inspiration.
    Har den inte svullnat av ganska snart så sök vård.

    SvaraRadera