Powered By Blogger

söndag 3 november 2013

Dagens – silvertant på grund av jäkligt dåligt minne

Jag tyckte själv att jag har riktig stenkoll på vad jag shoppar i klädväg. Nuförtiden. Fetfel! För när jag letade efter ett par jeans idag uppenbarade sig plötsligt ett par andra. Oanvända. Och så totalt bortglömda och dissade att jag inte ens för mitt liv kan komma ihåg hur och när de hamnade i min ägo. Eller för den delen varifrån...


Ja skumma kan definitivt också tillskrivas dessa silverskapelser. Snudd på förbannat fula… Men eftersom jag ansåg att de förtjänade revansch efter att ha blivit brutalt inmotade i en garderob med lapparna kvar och sedan oskyldigt fängslade där så fick de haka med på utetur denna ledigdag. 
Någon mer som känner igen sig i, det något pinsamma, att hitta ”okända” klädskapelser i garderoben?... Tjing! Och hoppas ni har en trevlig kväll därute!

2 kommentarer:

  1. Jo, tack den känns tyvärr igen....
    För nån månad sedan letade jag som besatt efter en kofta som hade liksom försvunnit. Då dyker en inte särskilt vacker ärmlös topp upp, lätt ihopskrynklad med en fin prislapp (som inte var skrynklig) upp....
    Behöver jag säga att den gärna hade fått förbli oupptäckt?!
    Kram A

    SvaraRadera