Powered By Blogger

tisdag 5 november 2013

Aktuell status - när benen inte riktigt räcker till

Jag läste någonstans i helgen att det krävs att man tar riktigt långa kliv om man vill gå sig till en snygghäck. Så idag tänkte jag praktisera en mer läckerframkallande gångstil. För att snygghäck är väldigt långt ifrån min verklighet men väldigt högt upp på min önskelista... Problemet är bara att benen inte riktigt räcker till, de är för korta, tar liksom stopp på hälften och hotar med framstupatrilloläge när jag försöker sträcka ut dem lite lite mer. 
Och jag har en känsla av att ligga på trottoar inte hjälper till att förvandla bakdelen till snygg. Taskigt läge men det är väl bara att gilla det, som det är... Peace out!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Haha! Underbart roligt skrivet! Kan se framför mig! <3

    SvaraRadera
  2. Låter komplicerat det där. =)
    Tror jag nöjer mig med att konstatera att jag har en urläcker häck; det är bara lite för mycket av den just nu...

    SvaraRadera