Powered By Blogger

fredag 29 november 2013

Undrar om det funkar lika bra med kaffe?

Fick slokörat, och surt, knata hem från jobbsökeriet i förtid idag. Det på grund av spränghuvudvärk, en uppsvälld hals och vad som känns som en kraftig muskelförtvining i hela kroppen. Oinbjudna symtom som fortsätter att tillta i styrka... Och det trots att jag ägnat eftermiddagen åt att sova bort dem... Inte skoj. Alls! Jag som till exempel hade tänkt mig att genomföra ett gigantum städprojekt inför att jag kanske får hit finbesök på söndag...
Bra då att jag har Facebook där det haglar av excellenta tips. Som hur man kan få ordning i boningen från sänglägesposition:


Undrar bara om det funkar lika bra med kaffe, för vin känns en smula överkurs just idag... Får väl testa helt enkelt... Peace out för nu i alla fall!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Haha! Den var bra den ska jag oxå prova men med öl.
    Trevlig helg önskar Maria

    SvaraRadera
  2. Usch då. Ta det lugnt och träna inte om du har ont i halsen. Det är farligt. Krya på dig!

    SvaraRadera