Powered By Blogger

söndag 17 november 2013

Veckans träningsrapport – en sorts drömvecka…


… dröm som i att det blev hela tre cirkelfyspass den här veckan, mitt absoluta favoritpass, som jag saknade eftersom det tidsmässigt inte funkat så bra att få in sådana i träningsschemat på sistone. Fast det är ju ändå inte så att jag skuttar till gymet med glädje inför varje träningspass. För efter att ha suttit på ett ställe utan luft, utan motivation, utan energi hela dagarna så lockar egentligen hemmets slappa vrå betydligt mer. Men! Jag vet att om jag bara går iväg, steppar in på gymet, tränar så kommer energin, glädjen, viljan på besök igen efteråt. Så ja även om jag för det allra mesta tycker att det är kul att träna så får jag tvinga mig iväg rätt ofta nu. Men det är alltid värt det…:o) God natt & Kram för den här veckan!

1 kommentar:

  1. Jag tycker du är så himla duktig som tvingar dig. Jag kan inte det fast jag skulle vilja egentligen. Jag har alldeles för lätt att stanna hemma minsta lilla jag inte känner för det och så ångrar jag mig sedan och grämer mig.
    Jag tycker att du skulle bli personlig tränare för du hade varit kanon som det! För jag blir peppad av att läsa här så tänker att om du varit min personliga tränare så hade jag varit som du nu, lika duktig och vältränad.
    Du är en förebild. Tack för allt du skriver och sluta inte skriva om träning snälla fast att du får elak respons!
    Önskar dig allt gott!
    Malin

    SvaraRadera